close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מעצבים סלון – טיפים לשדרוג ועיצוב החלל החשוב ביותר בבית

מערכת שורשכד אלול, תשעט24/09/2019

הסלון הוא החדר שבו אתם מבלים הכי הרבה זמן... איך נכון לעצב אותו?

תגיות:
משפצים את הבית? עברתם לדירה שכורה? רכשתם בשעה טובה דירה חדשה? הגעתם למסקנה שאתם פשוט חייבים לרענן את הסלון שלכם?

ובכן, כפי שאתם יודעים, לא מדובר ב"שדרוג סתמי", שהרי סלון הבית הוא החלל בו הכל קורה. אנו מארחים בו, משחקים, צופים בטלוויזיה, קוראים, נחים, ועוד. הסלון הוא גם החלל הראשון שיראו האורחים שלנו (בדרך כלל) כשייכנסו אל הבית. על כן, חשוב לשמור על עיצוב נעים ונוח.

אבל מאיפה מתחילים? איך ממקמים את הריהוט? ואם חלל הסלון קטן? מה אם התקציב שלכם קטן?! כל זאת ועוד, במאמר
הבא!

איך מעצבים סלון
מתחילים מהריצוף – לפחות בחלק מהדירות השכורות, הרצפה מעוטרת בריצוף מעט מיושן. דרך נהדרת להסב את תשומת הלב הרחק ממנה, היא לשלב בסלון שטיח גדול ומעוצב שישתלב עם קו העיצוב הקיים של הריהוט. סלון ובו שטיח יעניק הרגשה ביתית ופתוחה הרבה יותר.
שטח אחסון – אם אתם מרגישים שהבית כולו מלא ביותר מידי דברים, יש לנו פתרון! ניתן לעצב את אחד הקירות בסלון עם חיפוי-ארון תואם בעומק שמספיק כדי לאחסן דברים. ישנם ארונות שנפתחים באמצעות לחיצה, כך שנוצר מראה של קיר מעוצב ואלגנטי. חשבו על כך!
תוסיפו כריות – לא תאמינו מה 2-3 כריות (או יותר) על הספה בסלון יוכלו לעשות. מיקס של כריות בצבעים, איורים ודוגמאות שונות שייצרו קו עדין ואחיד, יוכלו לשדרג לחלוטין את מראה הסלון כולו.
ממקמים את הריהוט – תנסו להעלות על גבי דף את הרעיון שלכם, לפני שאתם מתחילים לגרור רהיטים בכל הבית. אם מדובר בסלון קטן מומלץ מאוד לבחור ריהוט מינימליסטי וקליל בכדי לא ליצור תחושה של חדר סגור. אם הסלון גדול יותר, תוכלו להתפרע. מומלץ להרחיק מעט את הספה מהקיר כדי ליצור זרימה בחלל, ולא לוותר על השטיח! הוא ייצור הפרדה בין סלון לשאר הבית.
תאורה – כיום ישנם גופי תאורה בשלל עיצובים שונים, שיוכלו אפילו להתכתב עם העיצוב הכללי של הסלון שלכם. נסו לשלב מספר גופי תאורה (תלויים מהתקרה, צמודים לתקרה, גופי תאורה עומדים) בצורה מינימליסטית שתתרום לעיצוב החלל כולו. זכרו, תאורה יוצרת אווירה – לכן יש להקפיד לבחור היטב את גופי התאורה שלכם.

אבל איפה קונים את הריהוט?
הריהוט בסלון בדרך כלל משרת אותנו לאורך שנים רבות. לכן, מומלץ מאוד לבצע את הרכישה דרך חנות הנחשבת לטובה ביותר בתחום, כזו המציעה מוצרים מהשורה הראשונה באיכות הגבוהה ביותר. רכישה סלון היא לא עניין זול כשמדובר במוצרים איכותיים, ואינכם רוצים למצוא את עצמכם מבצעים רכישה שכזו כל שנה מחדש. לכן, בדקו היטב את החנות שהעלה החיפוש שלכם עוד טרם הרכישה, ובחנו את איכות המוצרים; אל תתביישו לשבת על ספות בעצמכם או להעביר את היד על השולחן שמצא חן בעיניכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה